The list of my all time favorite movies and TV shows..

27 juuni

Jah, mulle meeldib igasugu nimekirjasid teha, mida ma hiljem täiendada saan. Ja ka see nimekiri ei ole meeldivuse järjekorras.

MOVIES:

1. Donnie Darko (2001)

2. Water for Elephants (2011)

3. Cruel Intentions (1999)

4. The Notebook (2004)

5. Angus, Thongs and Perfect Snogging (2008)

6. Meet Joe Black (1998)

7. Limitless (2011)

8. [COMING SOON]

TV SHOWS: [ ma vahin tegelikult tohutul hulgal sarju, aga panen siia ainult lemmikumad ]

1. Pretty Little Liars

2. Vampire Diaries

3. True Blood

4. Skins

5. Misfits

Oh, and all you readers – probably not much, but still.. if you want to recommend me a movie or two, here’s the place: http://www.formspring.me/elllllu

Üliawesome oleks teha neid n.ö movie review’sid.. noo põhimõtteliselt selline oma arvamus mingist teatud filmist. Keegi soovitaks filmi ja siis vaataks selle ära ja paneks arvamuse kirja, aga kuna mul pole ühtegi sellist fänn-lugejat, siis sellist asja teha ei saa. 😀 Aga võib olla olen niisama omaette lahe ja vaatan midagi ja panen arvamuse kirja – mängin filmikriitikut või midagi.

Lisa kommentaar

