Tell me would you kill to save a life, Tell me would you kill to prove you’re right..

23 juuni

Ma olen vist kõige halvem blogitaja terves maailmas. Ma pole kohutavalt pikka aega kirjutanud, kuigi tegelikult on olnud millest kirjutada. Aga eks ma siis räägin pisut pikemalt väikesest kolmepäevasest tallinna tripist ja tori jaanipäevast?

Well, Tallinna tripi võtsime Raksuga üleüldse ette selleks, et 30 seconds to mars’i kontserdile minna, aga kuna me tahtsima linnas ka veits tšillida siis läksime 21 asemel 20 kohale. 20 jõudsime linna mingi kell üks äkki ja suurt midagi ei teinud, peale selle et käisime “Pohmakas II”te vaatamas. Oi, oleksin peaaegu unustanud – me jäime lisaks sellele ka räige paduka kätte ja olime Tallinna vanalinnas vihmavangis vahepeal ning pärast jalutasime lihtsalt vihma käes ööbimispaiga poole, milleks oli Raksu sugulaste kodukoldeke. Mingist kohalikust burksiputkas saime mingi muti käest möliseda, sest Raks maksis sentides ja kättemaksuks andis mutt talle mingi überväikese burksi, mille vahel paar ühesendist oli – vähemalt sai Raks osa raha tagasi.

Teine päev oli siis kurikuulus kontserdipäev. Enne seda seiklesime veits linnas – käisime kristiines ja rocca al mares – kusjuures seiklesime bussidega ja ütleme nii, et ma olin enamus ajast eksinud ja sörkisin lihtsalt raksu järel mööda võõrast paika. Suurt midagi ei ostnud ja riietepoes nagu eriti ei viitsinud ringi vaadata ka. Kella kaheksaks läksime lauluväljakule, olgugi et väravad olid viiest avatud. Saime üsna normaalsed kohad pisukese trügimisega ja 21.30 võis kontsert alata. Ütleme siis selle kohta nii palju, et SEE OLI ÜLIVINGE, PARIM KONTSERT KUS MA KÄINUD OLEN SIIANI ja VÕIKSIN ISEGI VEEL MINNA ning KOHE OTSIN MA VEEL ÜHE OMA 30STM POSTRI ÜLES JA PANEN SELLE SEINALE TEISELE SELTSIKS.

Kolmas päev pidime tormama suht – käisime kinos veel “Kõrvalnähud” vaatamas, mis oli tore-tore film ja soovitan seda vaadata kõigil, kellel vähegi suurem silmaring on ja suudavad ka midagi muud peale teen flicks’ide ja armastusjutukeste hinnata. Siis bussile, mis pidi 17.30 minema, aga juhtumisi oli täis nii et me saime alles 19.00 bussile. Üheksaks linna, praktiliselt kümneks koju, kiire sättimine ja siis Torisse. Tori oli.. ma isegi ei oska seletada. Enamuse ajast vaatasid ma kella ja ootasin, et koju saaks minna – esimene buss läks 6.50. Andsin vahepeal seal kergelt korvi ühele, kes ligi tikkus ja noh.. nii see läks. Buss pani mind Viiras maha lõpuks ja pidin kuskil 2-3 kiltsa koju tammuma. Kaheksa läbi midagi jäin tuttu ja kolmest ärkasin empsi virgutamisel. Nüüd passin niisama ja nuputan, kes üldse viitsib terve selle blogiposti läbi lugeda.

Meenus just, et mul oli ju ka lõpetamine vahepeal – sain isegi tubli õpilasena lippu ära viia ja mingisuguse raamatu tublide tulemuste eest eesti keeles ja kirjanduses.

Lisa kommentaar

