Have you ever been fake for the sake of saving face?

24 apr.

Ma pole sajandeid kirjutanud ja ma isegi ei imesta, et nii juhtus. Mul lihtsalt ei ole absoluutselt püsivust ja ma kipun igasugustest asjadest liigagi kiiresti ära tüdinema. Kõik trennid ja huviringid on selle jaoks ideaalsed näited. Igatahes.. ma isegi ei mäleta, mis ma viimases postituses kirjutasin kuigi alles lugesin. *kontrollib üle* Ahah, ma kirjutasin vaheajal mis oli.. kaua-kaua aega tagasi ning ma ei viitsi isegi kedagi vahepealsete tegevustega eriliselt kurssi viia – paar asja ehk mainin ära.

Aga täna oli täitsa-täitsa mõnus ilm – päike paistis ja linnud laulsid.. okei, lindude kohta ma tegelikult ei tea, sest juhtumisi käin ma õues koguaeg kõrvaklappidega ringi. Nii et vopadii, kevad on siis viimaks kohal, mis muidugi tähendab, et mind ründavad igasugused allergiad. Juba nädala-paar olen pidanud raskete allergiarohtude peal olema ja need ka ei võta ära kogu aevastamist, silmade sügelemist ja nohu. Elagu mu õietolmuallergia.

See nädal on olnud igatahes mõnusalt pika nädalavahetusega. Neljapäeva õhtul läksin siis Türile, kus ma polnud ammu-ammu käinud. Reedel läksime papsiga niisama Tallinnasse. Käisime kinos “Karje 4” vaatamas ja filmi koha pealt siis nii palju, et tegu oli üsna.. normaalse-hea filmiga. Oli nii ehmatuskohti, kui ka naerukohti – “Kummitusenägu” viskas paar kildu. Siis šoppasime. Sain halli topi, kollase pandaga pluusi, ühe cupcake’ga sviitri-kampsuni ja U U E S I R G E N D A J A. Olen niisama ärevil selle pärast, sest mu eelmine sirgendaja oli ikka üsna vana ja katki ja ei tea mida veel, aga uuel on üleüldse igasugu toredaid lisasid nagu näiteks temperatuurimuutmine, mis minu jaoks on uus asi ning lisaks mingi ioonisüsteem mis ei lase juustel elektrit täis minna ja üleüldse on tegu toreda sirgendajaga. Laupäeval tšillisin niisama kodus, tegime papsiga caesari salatit ja laisklesime niisama. Pühapäeval käisin vanaema-vanaisa juures ja tegin ära teisipäevaks vene dialoogi ning siis sõitsin kuuepaiku koju. Nüüd olengi uuesti Sindis ja homme ka veel kooli ei lähe, sest ei viitsi kaheks tunniks + loenguks ennast kell kuus üles ajada.

Niisiis.. tegelikult meenutas mulle mu blogi armas, kallis, tore ja ilus MARIS KURVITS ja käskis enda kohta postituse teha, aga ma tõesti täna ei viitsi ja ehk homme nuputan välja mingisuguse austusavalduse oma toredale sugulasele.

Lisa kommentaar

