I see through my obsessive eyes..

22 märts

Sisseastumiskatsete aeg on siis möödas, vähemasti minu jaoks. Tegin siis katsed ühisesse B klassi ning koidulasse A ja R klassi ning juhtus nii et pääsesin kõigisse neisse sisse. Ühisesse ilma mingisuguste katseteta tegelikult ja homme peaks olema vestlus, aga ma usun et ma ei hakka sinna isegi kohale minema, vaid saadan mingi kirja, millega ära ütlen. Koidulaga siis jah, A’sse ja R’i tegin katsed, sain sisse ka mõlemasse ning lõpuks otsustasin peale raskeid kaalumisi A klassi kasuks, olgugi et ma oma vanast klassist seal ainukesena olen ja üsna võõras ja jube saab alguses olema.

Mis veel siis vahepeal toimunud on? Pühapäeval oli Bändomaania, mis oli siis n.ö. ümbertehtud versioon Proovikast. Lootsin tegelikult lahedamat pidu. Midagi sellist nagu eelmise aasta Proovikas siis, kus oleks ikka enam-vähem terve kontserdi jooksul saanud hüpata ja karata, aga juhtus nii, et peo alguses olid kõik kõige paremad bändid ära ja kogu nende aja oli rahvas selline üsna tuim ja asja ja lõpus tulid sellised “istu maha ja naudi” bändid, mis ajasid une peale. Praktiliselt kontserdi lõpus sai siiski veits hüpatud ja juukseid visatud, aga jah – ootasin rohkemat sellest kontserdist.

See ongi vist kõik, mis vahepeal toimunud on. Olen mõelnud hakata siin vahepeal kirjutama. Kas siis oma vana järjekat edasi või siis arendama edasi üht ideed, mis mul tegelikult juba üsna kaua on olnud, aga siis tulid katsed vahele, närvid olid laes ja õppida tuli. Võib olla siis nüüd, järelejäänud vaheaja jooksul panen midagi kirja kah. Ideid üsna palju. Aga hetkel ilmselt lähen alla Caesari salatit tegema, mis on üks vähe-vähestest asjadest, mida ma teha oskan. Hooray for supercook Elena.

PS: Mainin veel ära, et proovisin ajakirjanikuametit ka siin vahepeal, kirjutades Järva-Jaani Gümnaasiumi koolilehte mingi väikese artiklikese. :]

 

 

Lisa kommentaar

