And well I, I wont go down by myself; but i’ll go down with my friends.

12 märts


Oeh, üle pika aja oli siis jälle üks hea nädalavahetus. Vähemasti head reede-laupäev. Mis ma siis ka ära tegin? Esiteks otsustasime Raksuga teha pisikese pidžaamakalaadse asja reede vastu laupäeva. Kavatsesime pisut süüa teha, pisut pilte teha, pisut vaime välja kutsuda, pisut energiajooki juua ja pisut siis ka tulevasteks sisseastumiskatseteks õppida. Mis meil sellest siis välja tuli? Imestan isegi, et see nii on, aga välja tuli praktiliselt K Õ I K.

Söögi poole pealt tulid nii valmistatud Caesari salat, kui ka dominoküpsistega juustukoogikesed kuradihead välja – kusjuures imestan seda isegi. Miks? Sest teadupärast olen ma üks halvimaid kokkasid ajaloos. Iseseisvalt ei saa ma isegi muna keetmisega hakkama ja pean kasutama kõige jaoks retsepti, mida ma siis täht tähe haaval järgi teen. Seekord aga improviseerisin pisut salatikastme juures lisades suvaliselt ise asju juurde ja kaste tuli sellegipoolest üllatavalt hea.

Vaimude kutsumine oli täitsa põnev. Polnud pikka aega seda teinud. Esimene päev tuli siis üks tore vene poiss nimega Reese, kes meiega nii mõndagi huvitavat vestles ja meile isegi ennast euroga kaitsemise eest piinlikust tekitas. Teisel päeval rääkisime ühe norra tüdrukuga, kes enamus ajast kasutas jubedat pudikeelt ja tekitas pigem judinaid, kui nalja. Ei aidanud ka see, et emps meie seansi ajal oli otsustanud mulle kaheksa korda helistada (telefon oli hääletu ja seega tulid vastamata kõned) ja tegi näo nagu oleksin ma talle ise helistanud enne. Ma pole siiani sellest päris sotti saanud – homme pärin empsilt lähemalt; äkki trollis niisama.

Energiajookidest siis niipalju, et me olime nendega ikka pääris hästi varustatud. Mõlemale oli ostetud kolm energiajooki, pluss ostsime laupäev veel lisaks ühed purgid.

Kokkuvõttes oli nädalavahetus successful.

 


Lisa kommentaar

