It’s on my brain, driving me insane…

9 märts

Nonii.. täna oli siis see “kauaoodatud” direktori vastuvõtt koolis. Üritus oli tegelikult isegi oodatust normaalsem – saime isegi mingisuguse uueajastu imekalendri ja süüa. Söök on muidugi minusuguse näljaroti jaoks kõige tähtsam. Me Raksuga sõime seal vist üldse kõigist kõige rohkem. Kõik kohalolijad justkui näksisid niisama vaikselt kringlitükikest, küpsist või sõid niisama viinamarju ja komme, samas kui me Raksuga kuhjasime oma taldrikud enam-vähem täis ja hakkasime siis usinalt pugima, proovides ära mõlemad kringli- ja viinamarjasordid ning haugates peale küpsistki. Lisaks sellele jõime seal veel ära ühe kõrrejoogi ja poetasime teise empside kottidesse tagavaraks, sest me oleme ilmselgelt liiga vaesed, et saaksime lasta sellisel luksuslikul märjukesel nagu on kõrrejook raisku minna.

Lõpetamise kuupäeva ja kellaaja saime ka täna teada. See peaks toimuma 17. juunil kell 12.00. Loodetavasti midagi ei muutu, sest ma andsin empsile sellest juba teada ja ta paneb ilmselt lähiajal mulle juuksuriaja kirja. Eksamite ajad on ka kindlalt teada. Need olid vist juba ammu, aga täna taipasin need ka kirja panna. 6, 10 ja 15-16 juuni peaksid need kardetud eksamid aset leidma.

Ma olen nii tohutult väsinud ja mu jalad valutavad vastikult. Ma vihkan seda jalavalu, kui justkui luud valutaksid sügaval jala sees ja mitte midagi ei saa selle kaotamiseks teha. Jääb üle ainult istuda ja kannatada. Nii et eks ma siis istun ja kannatan siin.

Vahepeal oli vastlapäev ka, nii et sai vastlakukleid tehtud. Okei, mina ise ei teinud midagi, emps tegi tegelikult kogu töö ja mina tegelen lihtsalt nende hävitamisega aeg-ajalt. Kuradihead kuklid on igatahes. Bless mom’s cooking skills.

[ Neile, kes huvi tunnevad – viimane on siis see vastuvõtul saadud imekalender, teine on minu kostüüm vastuvõtul ja esimest pilti ma ilmselt selgitama ei pea. ]

Lisa kommentaar

