I guess some kids are just born with tragedy in their blood..

7 märts

Võin rõõmsameelse naeratusega teatada, et minu tulevakolmapäevane riidemure on murtud. Pühapäeval sai poodides käidud ja peale pisukest kaubamajaka läbikammimist leidsin üsnagi ideaalilähedase kleidi. Lisaks sellele olin edukas ka püksiostlemises, saades ühe pükstepaari asemel lausa kaks.

Kleit ise on selline: (jah, see näeb seljas välja palju parem kui riidepuul, aga kuna mingisugusel kosmosejõul kipun ma igal pildil välja nägema pigem monstrum, kui inimene, siis ma otsustasin mitte enda seljas seda siin demostreerida)

 

Jätkates selle toreda kosmosejõu teemadel. Mis kuradima asi see digikatesse ja fotokatesse paigaldatud on, mis paneb mu välja nägema nii kuradi koletuslik, samas kui peeglisse vaadates paistab kõik olema enam-vähem tip-top. Ma isegi ei liialda. Tegin täna veel paar pilti ja tehtud piltidest üle poolte saatsin automaatselt pürgikasti ja need mis alles jäid ei olnud ka mu näost (peale ühe või kahe). Lisaks sellele tegin veel ka ostetud pükstest pilti, aga mingil veidral põhjusel jäid lillad püksid pildile täiesti sinistena ja siis ma lihtsalt andsin alla ja saatsin ka need pildid manalateed( ma ei ole isegi kindel kas selline sõna on olemas, aga ma olen seda kuskil kuulnud ja nendele, kes mu peenest kõnepruugist aru ei saa: manalateed minemine peaks tähendama enam-vähem sama, mis surma minemine)

Igatahes, siin on veel paar täna tehtud pilti, mis minu arvates isegi mingil väärastunud moel täitsa õnnestusid:

Hoiataksin juba ette ära, et nüüdsest hakkab mu blogi ilmselt pidevalt täituma mitmesuguste täiesti ilmmõttetute postitustega lihtsalt selle pärast, sest mul kipub olema igav ja tunnen vajadust midagi kirja panna või noh.. endast rääkida nagu keegi anonüümne isik formspringis millalgi mainis. Kusjuures võib olla ongi see tõsi – äkki ma räägingi endast nii palju, äkki ma olengi täiesti isekas ja enesekeskne  inimene ja pole sellest lihtsalt ise aru saanud ja mõistan seetõttu kedagi täiesti tõerääkijat hukka. Kurb, kurb. Eks ma võin siis selle halva omaduse ka enese peale võtta, sest minu puhul on mingil põhjusel palju kergem omaks võtta halbu omadusi heade asemel, mida peaks tõestama ka mu “KES MA OLEN” lõik siinsamas blogis kus mu mäletamise järgi peaks olema halbu omadusi rohkem, kui häid. Ilmselgelt feilin haledalt, kui see nii ei ole, aga ma ei viitsi kontrollima ka minna. Jah, peale kõike olen ma veel laisk ka. Täielik lojus. (Et keegi sõnaraamatut kasutama ei peaks, siis see tähendab otseselt looma, aga võib ülekantud tähenduses kasutada seda sõna ka laisa inimese kohta – laisk nagu loom.)

NB: Kuna ma sissekannete pealkirjadeks ei oska midagi panna, siis on need enamasti täiesti teemavälised lõigud lauludest, mida ma parajasti kuulan.

Lisa kommentaar

