2 veebr.

Kas te olete kunagi teinud midagi, mida te kahetsete? Ilmselt olete. Me kõik kahetseme midagi, isegi kui me üritame väita, et elame elu ilma kahetsusteta. Võib olla kahetsetakse midagi väikest – miks ma ei söönud seda viimast küpsist ära? Miks ma ostsin snickersi asemel twixi? Miks ma ei käinud vahetunnis vetsus ära? – võib olla midagi suurt – miks abiellusin ma temaga? miks ma siia kolisin? miks ma meie suhte lõpetasin? miks ma pidin seda ütlema? Ükskõik, kui palju me seda ka tagasi ajame on tõde see, et me kõik kahetseme üht või teist asja. Sina kahtsed, tema kahetseb, nemad kahetsevad ja mina kahetsen. Miks ma pidin selle kodutee valima???

Lisa kommentaar

